ارزش

ارزش، همان حقیقتی است که برای آن زندگی می کنم...

ارزش

ارزش، همان حقیقتی است که برای آن زندگی می کنم...

آیا احمدی نژاد دست آقا را می بوسد؟

چه فرقی می کند؟ اصلاً چه اهمیتی دارد کسی مثل احمدی نژاد چگونه در روز تنفیذ حاضر شود؟ این دهمین تنفیذی است که قرار است در جمهوری اسلامی صورت بگیرد و در این ده بار، همیشه دست امام را بوسیده اند و غیر از سال 84 هیچ رئیس جمهوری دست آقا را نبوسیده است، پس در بدترین حالت این بار هم مانند دو دوره هاشمی و دو دوره خاتمی می شود و الحمدلله آقا هم آقاتر از این حرف هاست که ذره ای به این چیزها فکر کند؛ پس ما می مانیم و آقای رئیس جمهور 24میلیونی!

اما مسئله از جهت دیگری مهم است و آن هم آینده رابطه رئیس جمهور با رهبر و پشتوانه مردمی این دو نفر است. خیلی از بچه حزب اللهی ها معتقدند که رأی زیاد احمدی نژاد را مغرور کرده است تا آن جا که حاضر شده در مقابل آقا بایستد اما به نظر می رسد که او باهوش تر از این حرف ها باشد که نتواند تشخیص دهد این پشتوانه مردمی را از برکت آقا دارد، پس خیلی بعید است که بخواهد رابطه اش را با رهبر، تبدیل به رابطه مصدق و آیت الله کاشانی بکند و مثل او بگوید: «خود، مستظهر به آرای ملت هستم»

اما ما هم قبول داریم لجباز بودن احمدی نژاد با اندک تکبری اگر جمع شود، به اضافه شبهه عمیق ولایت گریزی یا ولایت پذیری وی، عاقبت کار را سخت می کند. ما می گوییم احمدی نژاد هیچ وقت بنی صدر نمی شود زیرا بنی صدر «خائن نبود، احمق بود» و دوست و دشمن اذعان دارند که احمدی نژاد احمق نیست پس بعید است که در روز تنفیذ به آن زشتی که بنی صدر دست امام را بوسید دست آقا را ببوسد؛ در ضمن احمدی نژاد هیچ وقت هاشمی یا خاتمی نمی شود زیرا آن دو هیچ گاه نتوانستند در آغوش ولایت قرار گیرند و از این رو احمدی نژاد مثل آن ها برخورد نخواهد کرد زیرا ذره ای شباهت به آن دو را نمی پسندد؛ او یا باید بدتر از هاشمی، خاتمی و بنی صدر در روز تنفیذ حاضر شود (که خودش عاقبت شوم آن را می داند) و یا بهتر از رجایی و حتی خودش در سال 84، (که ما دعا می کنیم همین گونه باشد)؛ یعنی چاره کار برای ما و رئیس جمهورمان –که مدتها به او عشق می ورزیدیم- در رابطه اش با ولایت است؛ باری، به او بگویید که نبوسیدن دست آقا هیچ اهمیتی ندارد جز بازگشت به گذشته و سرافکندگی ارزش ها؛ و بوسیدن دست رهبر یعنی بازگشت به ولایت و سربلندی ارزشها، انتخاب با خود اوست...

نظرات 2 + ارسال نظر
آشنا سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ق.ظ

سلام
خسته نباشید

ممنون؛ سلامت باشید
البته منظورتون رو از «یسسس» نفهمیدم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:08 ق.ظ http://ashna1343.persianblog.ir

یسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد