ارزش

ارزش، همان حقیقتی است که برای آن زندگی می کنم...

ارزش

ارزش، همان حقیقتی است که برای آن زندگی می کنم...

سلام قرآن

سلام بر دوستان 

 

فکر نمی‌کردم این قدر دوری من اذیتتان کند. اما باید عرض کنم که هر چه کردم نتوانستم این وبلاگ را آن طور که باید و شاید «ارزشی» کنم.  

 

برای همین همه وقتم را برای یک سایت فوق العاده ارزشی گذاشتم: جامعه مجازی تدبر در قرآن کریم: www.tadabbor.org 

 

پیشنهاد می‌کنم که شما هم از این مجموعه بهره کافی ببرید. 

برای من هم دعا کنید که خدا حکمتی بدهد که بتوانم ارزشی بنویسم. مثل بسیاری از شما ارزشی‌ها...

نظرات 2 + ارسال نظر
بروجردی پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ

نگفته بودی وبلاگ داری شیطون!!!!!

یاسر ساجدی سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ب.ظ http://yasersajedi.blogfa.com

سلام

با نگاهی به آب طلب نکرده رو به مذبح می رود... تا هم جان ببرد و هم جانان...

با احترام به یک متن ادبی و غزل ، دعوتیتد

با مهر[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد