ارزش

ارزش، همان حقیقتی است که برای آن زندگی می کنم...

ارزش

ارزش، همان حقیقتی است که برای آن زندگی می کنم...

تدبر در قرآن

پیامبراعظم:
وقتی مومن قرآن می خواند خدا بامهربانی به او نگاه می کند.

هر روز یک صفحه قرآن بخوانید و در آن تدبر کنید...

نکات تدبری امروز (آیات 17تا24سوره بقره) رابه سایت تدبر بیفزایید.  

 

www.tadabbor.org

نظرات 14 + ارسال نظر
.صثقصثق دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ق.ظ

چرا همه نظرات رو می بندید؟

من هیچ نظری رو نبستم!

سلام دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:49 ب.ظ http://www.namoadele.blogfa.com

آقای سیار ُ محمد مهدی سیاره دیگه... یعنی چی کیه؟

من نمی شناسم. راهنمایی بفرمایید.

سلام دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.namoadele.blogfa.com

آقای سیار ُ محمد مهدی سیاره دیگه... یعنی چی کیه؟

شرمنده ام که خنگم

نهال سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ب.ظ http://www.nahalbiniyaz.blogfa.com

سلام

خیلی لذت بخشه

چی لذت بخشه دقیقا؟

صادق اندیشان چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ب.ظ http://sadeghandishan.mihanblog.com

سلام
وبلاگ دانشجویان سیاسی دانشگاه امام صادق(ع) افتتاح شد.
یا حق

متهم چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ب.ظ http://www.etteham.blogfa.com

سلام محمد حسین!

حالا فهمیدی من چرا از اون دانشگاه فرار کردم

به خاطر ...

به خاطر صاحب وبلاگی که اینجوری بیچارت کرده

من بد کردم

بیشتر به خودم

اما این حقم نبود



ما به گردن هم حق داریم
.
.
.
.
.
.
نمی دونم کی حق کی رو ضایع کرده؟!
این بابا کیه؟

حسین چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.hfanoos.blogfa.com

سلام و صد سلام
بعد ۴ ماه باید تبریک بگم؟!
تبریک به کلامت...
ضمنا هر خری بالاخره از پلش میگذره. بیشتر باید برای اونور پل دعا کرد. خدا دست هممون رو بگیره

تسلیت بگو که تو اونور پلی و من این ور...

جا ماندیم... شاید خر ما از اون خرای خیلی خره!

دیوانه و بت پرست پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ق.ظ

نمی فهمم
بخدا نمی فهمم

رب اشرح لی صدری...

دیوانه و بت پرست پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ق.ظ

این چندمین نامه است بابا، مینویسم!؟



هرچند یادت نیست اما می نویسم



دیروز هم برگشت خورده نامه هایم



من با امید این نامه ها را می نویسم



امروز با ...



از قهرها، از آشتی ها می نویسم



خانم معلم، نمره ی عالی به من داد



او گفت: من با عشق انشا می نویسم



مادر برایم قصه ای از کربلا گفت



در نامه ام عین همان را می نویسم



او از تحمل گفت از یاسی سه ساله



از تشنگی، از صبر، دریا می نویسم



از دختری کوچک که نامش هم رقیه است



از بی وفایی های دنیا می نویسم



بابا! دلم ابری است میل گریه دارد



دلتنگی ام را از همین جا می نویسم



این نامه را هم پست خواهم کرد امروز



اما برایت باز فردا می نویسم

خیلی قشنگ بود. کردمش یک پست جدید.

... پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام
/حس.

علیک سلام نقط.

هغفعغ پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ق.ظ

قداره بند

رخصت

... پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ

دست از سرم بردار
چی از جونم می خوای؟؟؟خاموش کردم
دیشب باز ... بازی تو بگو!
دارم کر می شم
روانی شدم
آنگ تا آخر. مامان گفت کم کن. هنسفیری توگوشمممممممممممم
بسه
بسه
بسه

یک نقطه و دو نقطه و سه نقطه و...
همه ما رو مچل کردن!

۲۱ پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ب.ظ

هرجا می رم حس می کنم دنبالم می کنن
می ترسم
من و ترس؟!
با این قد و قواره؟!
خجالت می کشم
نمی فهمم بخدا نمی فهمم
از صاحب این وبلاگ هم خحالت می کشم

خجالت از من؟
من خاک پای...

سیدحمید جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:12 ب.ظ http://www.etteham.blogfa.com

سارا جلوداریان، کاشان

چشم در راهیم اما قاصدی در راه نیست

جمعه هم آمد ولی آن جمعه دلخواه نیست

ما کجا و نورباران شب دریا کجا!

قطره در خواب و خیالِ جذر و مد ماه نیست

ما کجا و بارگاه حضرت خوبان کجا!

هر گدایی، لایق هم صحبتی با شاه نیست

عشق، اینجا بین آدم ها غریب افتاده است

پایمردی کن برادر! یوسفی در چاه نیست

بارمان را آب برد و تازه فهمیدیم که

در بساط خالی ما، آه حتی آه نیست

ریشه در خاکیم و دم از آسمان ها می زنیم

بت پرستانیم و مثل ما کسی گمراه نیست

تک سوار قصه ها، یک روز می آید ولی

جز خدا از پشت پرده، هیچ کس آگاه نیست

قشنگ بود. تو یکی از پستهام میذارمش ان شاءالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد