ارزش

ارزش، همان حقیقتی است که برای آن زندگی می کنم...

ارزش

ارزش، همان حقیقتی است که برای آن زندگی می کنم...

با این شعر عشق کردم

این چندمین نامه است بابا، مینویسم!؟  

هرچند یادت نیست اما می نویسم  

 

دیروز هم برگشت خورده نامه هایم  

من با امید این نامه ها را می نویسم  

 

امروز با ... 

از قهرها، از آشتی ها می نویسم  

 

خانم معلم، نمره ی عالی به من داد  

او گفت: من با عشق انشا می نویسم  

 

مادر برایم قصه ای از کربلا گفت  

در نامه ام عین همان را می نویسم  

 

او از تحمل گفت از یاسی سه ساله  

از تشنگی، از صبر، دریا می نویسم  

 

از دختری کوچک که نامش هم رقیه است  

از بی وفایی های دنیا می نویسم  

 

بابا! دلم ابری است میل گریه دارد  

دلتنگی ام را از همین جا می نویسم  

 

این نامه را هم پست خواهم کرد امروز  

اما برایت باز فردا می نویسم

نظرات 15 + ارسال نظر
متهم یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 ب.ظ http://www.etteham.blogfa.com

سلام آقا محمدحسین !
سلام نام خداست
آره حاجی حرف برای زدن زیاده اما ...

من روم نمیشه پیش کسی این حرفا روبزنم که همه کار برام کرده اما من گند زدم!
امیدوارم بتونم حرف بزنم چون مطلب برای گفتن زیاد دارم.

موفق باشید

التماس دعای عهد

یازهرا(س

سلام آقا حمید
همه چیز دانشگاه نیست؛ همه چیز وبلاگ نیست؛ همه چیز اعتراف نیست... تکلیفت را با خودت روشن کن. این چیزیه که نمی تونم بهت بفهمونم.

فاطمه شهیدی(مسیح من مسیح تو) یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ب.ظ

امروز با ...

بقیه ی این شعر کو جناب ؟

نمی دونم
کسی که شعر رو فرستاده بودُ این جوری فرستاد!

فاطمه شهیدی(مسیح من مسیح تو) یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ب.ظ

به اونی که نگرانمه:
داری با اسم مقابل سید.ش نظر می دی؟ آخه اون می گه من شبانم و اون...
نگرانی نه؟ بخدا خوبم فقط یه ذره پیر شدم. گوشه چشمام چروک....
نگران نباش:بابا برگشت... اما پاهاش...

من باید از این جملات سر در بیارم؟

فاطمه شهیدی(مسیح من مسیح تو) یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ب.ظ

زبان درد دل آفتابگردانها
زبان درد دل شانه ها و گیسویم
.
.
.
.
برای دونقطه: می دونی چیه به قول سید.ش 10-19 شد قضیه ی این دستگاه سه نفطه آخه واسه این ترم و درس کوفتی نیمه اینترنتی پسر شهید ف... بهش احتیاج دارم
می بینی؟ آقا عبد الحمید هم وارد بازی شدند و می خوان بگن از درد های دل
ما هم امیدواریم به دعای "عهد" ایشون که پایبند باشن به اصلی از اول ایمان: وفای به عهد
آفتابگردان من بودم نه مسیح . لیلت من بودم نه مسیح. حنانه من بودم نه مسیح
مواظب خودت باش سردار
یا زهرا(س)

آنتن نمی دم!

برای صاحب وبلاگ یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ب.ظ

بارمان را آب برد و تازه فهمیدیم که

در بساط خالی ما، آه حتی آه نیست
.

ریشه در خاکیم و دم از آسمان ها می زنیم

بت پرستانیم و مثل ما کسی گمراه نیست
.
یه روز بهمین دوست و یار غار از دبستان تا به دانشگاه شما گفتم اون دانشگاه و ایشون به درد هم نمی خورند و سه طلاقه کندش حالا باید به شما بگم کمی معرفت و مرام خودتون رو بالا ببرید وگرنه متاسفم که واقعا اعتراف کنم یه "امام صادقی" این قدر بی معرفت و نالوتی باشه
.
شما ازون دسته آدمهایی نباش که پول خرج می کنن می رن عمره و کسی بیاد دور خونه ی خدا بهش بگه "سلام"ات پذیرفته نشد برو مال مردم رو بده...
.
ادخلوها بسلام آمنین
سلام علیکم بما صبرتم
یا الله

از آقا عبدالحمید بپرسید که بنده در چه کاری برای ایشون دریغ کردم
هنوزم اگه کسی راه حلی داره من در خدمتم

از خودش بپرسید که چرا همیشه از دست من در میره؟

سلام دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:23 ب.ظ http://namoadele.blogfa.com

از شاعران جوان کشورمون
تو گوگل اگر جستجو بفرمایید عکسشون رو هم می بینید.

از سرچ عکس تو اینترنت متنفرم.
نماز شب آدم قضا می شه!

سلام دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:23 ب.ظ http://namoadele.blogfa.com

از شاعران جوان کشورمون
تو گوگل اگر جستجو بفرمایید عکسشون رو هم می بینید.

از سرچ عکس تو اینترنت متنفرم.
نماز شب آدم قضا می شه!

سلام دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:24 ب.ظ http://namoadele.blogfa.com

از شاعران جوان کشورمون
تو گوگل اگر جستجو بفرمایید عکسشون رو هم می بینید.

از سرچ عکس تو اینترنت متنفرم.
نماز شب آدم قضا می شه!

سلام دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:24 ب.ظ http://namoadele.blogfa.com

از شاعران جوان کشورمون
تو گوگل اگر جستجو بفرمایید عکسشون رو هم می بینید.

از سرچ عکس تو اینترنت متنفرم.
نماز شب آدم قضا می شه!

یاسر ساجدی سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام اخوی

دیر زمانی است به ما سر نمیزنی

انشالله این روزها با یه پست جدید به روز می شم، که تا حدودی ارزشی باشه!

خیلی مخلصیم،

منتظر کلماتت هستم

یا علی

سلام و عرض ادب
دل به دل راه داره.

آدرس وبلاگتونو دارم؟

سیدحمید جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.etteham.blogfa.com

از کتاب‌های درسی آن سال‌ها

عکس صفحه اولشان یادم است

که امیدش

به ما دبستانی‌ها بود

حالا بزرگ شده‌ایم آقا !

حال امیدتان چطور است ؟



با گردش بی امان ، زمان در پی کیست؟

اینگونه جهان،با هیجان در پی کیست؟

دنبال که این چنین زمین می گردد؟

با این همه چشم، آسمان در پی کیست؟


آقا بیا دیگه تو رو خدا!

به نظر من انتظار با نشاط معنا پیدا می کنه.
گریه دعای عهد هم باید نشاط داشته باشه.

بیکار شدی حرفهای مربوط به انتظارم رو بخون.

منتظر شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ب.ظ http://taranomentezar.blogfa.com

سلام حسین آقا وقتتون بخیر لطفا وبلاگمو لینک قرار دهید

سلام

اطاعت میشه
به شرطی که ارزشی بمانید

سیدحمید دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:30 ب.ظ http://www.etteham.blogfa.com

سلام

نمیدونی حاجی چه خبره دنیا!

نه !

تو که میدونستی ! من دارم می فهمم

خیلی تلنگر خوبی بود شایدم لگدخوبی بود.

درسته هیچ وقت خودمو نمی بخشم اما ...

خیلی حالم خوبه

تازه!

آقا دعوتم کرد بالاخره

فکر کنم منو بخشیده

فردا میرم پیشش که مطمئن بشم منو بخشیده و بهش نشون بدم عوض شدم.

گوهرشاد دعاگو هستم آقا حسین

یا زهرا(س)

امیدوارم... التماس دعا

منتظر دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ب.ظ http://taranomentezar.blogfa.com

ممنونم اخوی چکار میشه کرد که آمار کاربرانو بالا برد؟

سلام
اخلاص.
آمار بی خود بره بالا که چی؟
بذار فقط اونایی که خدا رو دوست دارند وبلاگت رو ببینند. این جوری آمار ملائکه بالا می ره بج جای کاربران بی خود!

صادق بلاگ(انجمن وبلاگ نویسان دانشگ سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ب.ظ

با سلام
انجمن وبلاگ نویسان دانشگاه امام صادق علیه السلام شروع به کار کرد.برای تکمیل بانک اطلاعاتی این انجمن لطفا آدرس ایمیلتان را به شماره 09196058539 ارسال نمایید.
به امید همکاری شما در اینده
ومن الله التوفیق

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد