ارزش

ارزش، همان حقیقتی است که برای آن زندگی می کنم...

ارزش

ارزش، همان حقیقتی است که برای آن زندگی می کنم...

نقدی کوتاه بر سریال پنجمین خورشید

۱- بازی با زمان ایده تکراری است که اگر هزار بار هم استفاده بشه بازم جذابه چون آرزوی آدم هاست. پس پنجمین خورشید در این باره هنری نکرده بود. 


۲- قبول دارم که این سریال مساله جبر و اختیار رو خوب پرداخته بود اما مساله شناسی ش ایراد داشت. الان مشکل جامعه ما جبر و اختیاره؟ 


۳- یادمون باشه رسانه هدایت گر جامعه است خودش مسائل مهم را مطرح می کند و خودش هم حل می کند. در جامعه ای که خودش را به ظهور می رساندمسائل مهمتری وجود دارد. اما از آن جا که در بیابان یک قطره آب غنیمت است، به نظر من در مجموع سریال قابل دفاعی بود. 

 

ارزش

نظرات 2 + ارسال نظر
صاد جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام علیکم بما صبرتم(دل کندن از دنیا نیاز به صبر داره که من نه دارم و نداشتم)
وای از سریال های ماه مبارک که امسال هنر کردم و فقط همین پنجمین خورشید و گاه گاهی هم قیاس الدین همشهری استاد قرائتی را دیدم!!
من دست به نقدم خوب است اما حیفم می آید نقدم را خرج کارگردانانی کنم که یک گوششان در است و گوش دیگر دروازه
شاید برای همینه که دارم گرایش پیدا می کنم که ارشدم رو فیلم سازی بخونم!! همه ازین حرف من تعجب می کنند. شاید چون من از فقه و اصول و فلسفه و انسان شناسی و علوم طبیعه و علوم اجتماعی و و و و و به فیلم سازی و رسانه پردازی رسیده ام!
زیره به کرمان می بریم همه مان
آخ که کسی نمی فهمد
دهه ی کرامت را هزاران بار هم تبریک بگوییم کم است
من برای اولین بار به شما و همان هایی که گفته اند ما باهم فامیلیم تبریک می گویم!
خدایی حالا غیر از من کی گفته ما باهم فامیلیم؟! آخه کسی من رو اصلا نمی شناسه بنده خدا
خلاصه آقا خیلی التماس دعا اگر خونه ی اقوام بودید! منظورم مشهد وقم و لواسانات و فشم و مناطق دور و نزدیک است...
و خدایی که در این نزدیکی ست
والسلام

دل گرفته ای دارید، ای کاش می تونستم کمکتون کنم...

نشان دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:45 ب.ظ http://neshan.mihanblog.com/

نوشته ی خودم رو قبول دارم
اما
مطلب شما هم جالب بود

اعتماد به نفست منو کشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد